wtorek, 24 stycznia 2017

Weekendowy zabieg japoński super wygładzenie skóry Yoskine




   Yoskine to zabieg składający się z trzech maseczek na noc do szybkiej, weekendowej kuracji wygładzającej. Zawiera trzy sleep maski. Za kurację zapłacimy około 5-6zł w naszych drogeriach.
Dwie pierwsze saszetki przeznaczone są na piątek i sobotę. Mają po 4 ml i posiadają taki sam skład. Pachną bardzo ładnie, kwiatowo i luksusowo. Ostatnia saszetka- ta na niedzielę jest większa, bo ma już 5 ml i inne składniki.

Na początku chciałam zużyć na raz pierwszą saszetkę, ale przy nakładaniu okazało się, że wystarczy mi na jeszcze jeden zabieg za tydzień. W ten sposób dzieliłam sobie maseczki na pół i w cenie otrzymałam dodatkową kurację.

   Dwie te same maseczki zawierają kwasy, które mają zadanie usunąć martwy naskórek, wygładzić i zmniejszyć pory. Przygotowują cerę do niedzielnego odżywiania, które jest już mocniejsze i uzupełnione retinolem aby wygładzić zmarszczki i zapobiec ich powstawaniu na przyszłość. Ta ostatnia maseczka nie pachnie już tak intensywnie, jest bardziej treściwa i oleista.

   Według całego rytuału poniedziałek to dzień w którym nasza cera powinna być idealnie piękna jak u Japońskiej królewny.  Z pewnością jest miękka, odżywiona i promienna, ale jeśli ktoś posiada przecietną cerę (tak jak ja) to w ciągu trzech dni nie stanie się boginią o porcelanowej twarzyczce. Zabieg widocznie poprawia stan i wygląd cery, więc za tę cenę warto wypróbować go na sobie aby poczuć luksus :) Ja na pewno kupię ponownie ten zestaw.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz